Gå til innhold

Angående valg av vogn:) Noen som har et tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 28 Mars, bort på "landet", og kommer til å går mye turer på asfalt..(Og litt i byen, da jeg tar meg noen cafeturer o.l innimellom)

Regner med at jeg ikke må ha så stor bag, ettersom jeg så og si får et vårbarn, som ikke har behov for en veldig tykk/stor vognpose?

Jeg bor litt "utenfor sivilisasjonen", så kommer nok til å kjøre en del bil for å komme meg hit og dit.. Jeg kjører en liten Citroen C2, så den bør være lett å slå sammen, og bli ganske liten;) Det eneste jeg tenker er at jeg vil ha 4 hjul på vogna, god sikkerhet, og bla, bla;)

Den kan koste hva som helst, da den blir sponset av svigers.. (helst så dyr som mulig, haha;) ) Lengre enn det har jeg ikke kommet!!

Så utifra det jeg har skrevet her, noen som har noen forslag? Jeg er førstegangs og grønn på området;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 16mars, og vi skal kjøpe stokkevogna. Den er veldig praktisk og liten og lett. Den kan regulerers i "alle retninger". Tenkte også at det må være plass i bilen. (vi har nå stasjonsvogn, men med bikkje og vogn blir det lett trangt). Stokkevogna var ikke å anbefale viss vi skulle gå tur i skogen, men rundt et vann på en grussti var det ingenting å si på. Sjekk den ut på nettet, stokke.com tror jeg. Et minus med den: den er dyr!! Men viss dere blir sponsa så blir dere sponsa;)

Skrevet

Tusen takk, skal sjekke det ut;)

Jepp, skal benytte meg av sponsinga;) Hehe..

Skrevet

Vi var på UL i dag, og når vi kjørte hjem kjøpte vi en Basson Baby Roma. Er veldig fornøyd med valget.

Har termin 31. mars... ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Teutonia Mistral og bor også på landet.. den er veldig god å trille på grus, og på skogsstier.

Anbefaler denne på det sterkeste, den er også kun 45cm høy når du har klappet den sammen, så den tar liten plass i bilen.

Skrevet

Jeg anbefaler Bugabo cameleon. Sjekk ut www.bugaboo.com evt. www.babytrader.nl. Lettere å få et inntrykk av bagvogna på den siste siden,

Skrevet

Jeg skal også gå mest på grus og asfalt og lite i byer med mye folk og har valgt Mistral teutonia med softbag. har termin to dager etter deg og tenker at bagen legger vi sikkert bort etter sommeren og bruker bare tralle-delen og at dette er det viktigste ved vogna.

Apropo stokkevogna så har jeg hørt at dette er en typsik kjøpesenter vogn...

Lykke til i jakten.

PS: Jeg har tenkt å bestille min vogn fra lilleprinsen.no for der har de vognen jeg tenker på til en veldig gunstig pris kontra mange andre steder...

Skrevet

For å forville deg enda mer vil jeg anbefale Emmaljunga City Cross..

Ikke kjøpt den enda, men hørt mye bra, testet selv om bestemt oss...

Skrevet

Anbefaler deg å ta en titt på Emmaljunga City Cerox 360 jeg...super vogn, veldig fornøyd m den :) www.emmaljunga.se

Skrevet

OTH !!!!!!!!!! Jeg lover, du kommer ALDRI til å angre!!! Den dekker alle kravene du har til skog mark og by!!!

Skrevet

Eg har både OTH og teutonia mistra sport.. and the winner is:

teutonia.

Til ditt bruk meiner eg den er best. Lett, lett å slå saman, tåler alt mulig, knallgod å trille, superenkelt å ta med bagen, og god sportsvogn. Vendbart styre eit kjempepluss. Husk å kjøpe offroadhjul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...