M by M Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 I do! Flytter på søndag og det blir lenge til neste gang jeg vil ha så stort hus uten å ha hushjelp ja!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Vi har vertikaldelt tomannsbolig. Dvs det er egentlig en enebolig som er bygd ut med lita leilighet. Så vi har nydelen med stue, kjøkken bad og vaskerom i første etasje + at vi har hele loftet med 4 soverom og loftstue + kontor. Svigermor bor nede i den gamle delen og har der 2 soverom, bad, vaskerom og stue kjøkken. I tillegg bruiker vi kjelleren felles. Om ho eller vi har bruk ofr ekstra gjesterom så buker vi hverandres.. Er vel egnetlig kårbolig ho bor i sånn i praksis. Deilig å bo sånn. Ungene springer ovre loftet til farmor når de vil, har alltid barnevakt i huset, og vi kan hjelpe henne når det er noe. Vet ikke om ho kunne bodd hjemme dersom vi ikke bodde her. Ho har endel besvimelesesanfall. Plages med lavt blodtrykk og sånn. Men i det daglige fungere ho helt greit. Må bare si at æ har en fantastisk svigermor, selv om vi jo har hatt våre sammenstøt gjennom årenen.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Jeg og sønnen min gjør ja
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. november 2007 #23 Skrevet 2. november 2007 Vi også. Føler vi har for få rom, samtidig som vi har for mye plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå