Kondis som en murstein Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Blir nok fra www.kortshop.no i år også )
♥Spirevipp♥ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg lager egne! Tar bilder av lillegutt, og slenger dem inn på pc`n så fikser jeg bildene i Adobe Photoshop hvor jeg klipper ut bilder, limer sammen og setter tekst. Printer dem så ut på fotopapir på printeren hjemme! Helt genialt! I år er jeg tidlig ute...så kortene er så godt som ferdige! Ble 56 stk kort i år...hehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 www.postfoto.no er enda billigere og også skikkelig fine! Vi har brukt dem de siste to år og skal igjen i år!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 vistaprint, der kan du lage kortet selv og ha flere bilder på et kort.
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 http://www.fotobutikken.no/sections/index.php Billig, enkelt og greit
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Tenkte å prøve www.sponland.no i år,synes det var mange fine der, håper bare kvaliteten er bra... Liker også de på kortshop,men ei venninne hadde fått takkekort derfra og synes ikke kvaliteten var god, men det kan jo ha vært bildene som var dårlig... ikke vet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå