Gå til innhold

Trenger psykisk hjelp her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fredag i dag, ungen er ute og jeg skal ta meg et glass vin i kveld.. Guuud så lenge siden!!

 

fnis fnis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :)

 

Får vi höre mer om knöttet?

Skrevet

Jeg skal også ha vin:o)

 

Kos deg....

Skrevet

Jeg joiner deg. Men tar med meg en six-pack istedetfor vin;-)

 

Fortell ja!

 

Skrevet

Der var du ja....*smiler*

 

Grattis da :))

 

Pssssst! Vennligst fjærn MITT NICK fra DIN profil da.... *gliser*

Skrevet

hihi..fnis fnis... har jeg det??? hohohoho

Skrevet

Så deilig:-)

Trenger å slå seg litt løs iblant:-)

 

Skal faktisk ut i kveld jeg også,men nå begynner jeg å bli litt stressa....fant fram buksa jeg skal ha på,og så er pokker meg knappen vekk!!D er litt krise.Og så er det en sånn trykknapp,ikke påsydd.Så nå må jeg finne på noe lurt,buksa skal jeg ha på!!

Skrevet

Gratulerer så mye, få vi høre litt om den nyfødte krangleren

Skrevet

JA,at ikke jeg har tenkt på det:-)Det er jo bærre lekkert;-)

Skrevet

Hvis du har seler med Ole Brum på og gæsser bra kan det hende noen tror du er i førsterekka av en ny trend.

Skrevet

Ha,ha:-)Skal ikke se bort ifra at det blir den nye epidemien nei;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...