rødblåoggrønn Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Det er fredag i dag, ungen er ute og jeg skal ta meg et glass vin i kveld.. Guuud så lenge siden!! fnis fnis
KariMari Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg joiner deg. Men tar med meg en six-pack istedetfor vin;-) Fortell ja!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Der var du ja....*smiler* Grattis da ) Pssssst! Vennligst fjærn MITT NICK fra DIN profil da.... *gliser*
rødblåoggrønn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 hihi..fnis fnis... har jeg det??? hohohoho
snirkeline Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Så deilig:-) Trenger å slå seg litt løs iblant:-) Skal faktisk ut i kveld jeg også,men nå begynner jeg å bli litt stressa....fant fram buksa jeg skal ha på,og så er pokker meg knappen vekk!!D er litt krise.Og så er det en sånn trykknapp,ikke påsydd.Så nå må jeg finne på noe lurt,buksa skal jeg ha på!!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer så mye, få vi høre litt om den nyfødte krangleren
snirkeline Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 JA,at ikke jeg har tenkt på det:-)Det er jo bærre lekkert;-)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Hvis du har seler med Ole Brum på og gæsser bra kan det hende noen tror du er i førsterekka av en ny trend.
snirkeline Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Ha,ha:-)Skal ikke se bort ifra at det blir den nye epidemien nei;-)
M by M Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Jeg skal drikke rødvin og pakke samtidig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå