Anquor Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 her er det --en Electrolux ergorapido ministøvsuger med base/skaft så den kan fungere som vanlig støvsuger også, perfekt til å støvsuge opp smulene på kjøkken gulvet og eller annet småstøv og rusk rundt om kring den er også oppladdbar så ingen ledninger eller annet tull liten og snerten er den også.... --og en silikon slikkepott fra europris faktisk, fantastisk god
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Massasjestav til nakke...Kan og brukes andre steder;-)...( God helg, hehehe)
Mamman til AM&JS Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Tørketrommel....vi vasker så mye klær med 3 stk barn i hus....så den er gull verdt!
M by M Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Støvsuger, oppvaskmaskin, vaskemaskin generellt at skal kan hjelpe meg med å gjøre hverdagen min litt lettere! Akkurat nå holder jeg på å pakke ned alle våre eiendeler og lurer fælt på hvorfor vi har alt sammen.
M by M Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Glemte å nevne Tempur-madrassen vår som pleier den vonde rygegn min når jeg endelig får lagt meg om kvelden!
Anquor Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2007 hehe helt enig, har selv akurat flytta, og kika på den roterende oppvask-kosten, og lurte på hvorfor i alle dager jeg fortsatt hadde den, har bare blitt brukt 2 ganker fordi den er håpløs å vaske med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå