Kanutte og prinsen Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Liker i grunnen det meste. Har nettopp lest: Elleve minutter av Paulo Coelho og Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Kan anbefale begge disse hvis det er noen som ikke har lest dem =) Men hva skal jeg lese nå???
roxanne Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Den nye til Liza Marklund "livstid" virker spennende. Den har jeg lyst til å lese.
M by M Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Honningfellen - Lindell Halvbroren - Saabye Christensen
PAVEEL Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 folket på Innhaug av anne karin elstad. bete boka jeg har lest. kontiki av thor heyerdahl hmmm...er sikkert mange flere...leser hver kveld så det blit noen bøker i løpet av året:-)
Bella Swan Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jenta som lekte med ilden av stieg larsson ( forsettelsen på menn som hater kvinner) Sirenenes sang av Val Mcdermid
Mamma med to søte små Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Idas dans- en sann historie der mor skriver om datterens kreft kamp. Ei hånd å holde i- også en sann historie der mor skriver om sønnens kreft kamp. Liker veldig godt sanne historier jeg. Leser for øyeblikket : "sorgen i mitt hjerte"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå