Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg har to Fancy mus. De her de herlige navnene Rasmus og Baktus... Døpt av datteren min på 3
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Har en hund, en skikkelig rampegutt som spiser snop hvis det er noe tilgjengelig på bord etc hvis vi er borte....men er egentlig verdens snilleste lille gutt og er så forsiktig med "lillesøsteren" sin!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 2 hunder : nicco (5 mnd) og balder (6 år), hamster som heter Mumle og akvariet med mange fisker .. (ikke fått navn nei..)
Arb.ledig husmor Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ja, en hund ( Og så har eg en undulat som er bortplassert til foreldrene mine.. Fikk den i gave av x'en bare 1mnd før det ble slutt mellom oss... Men har noen lyst på en undulat, så send meg en PM (helst nær Bergen da)...
EnJente_m_EnJente Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 To hunder, Chihuahuaer Småjententene mine !
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Har 3 border collier, 1 katt og en hest. Men er vel egentlig bare hesten vi har kun ofr kos og moro. Katta holder fjøs og hus rent for mus, hundene er gjeterhunder som vi bruker til nettop det. Også har vi fjøset fullt av sau da.. Men er jo kos med dyrene. Særlig den ene hunden og guttomgen på 5 år er bestekompiser.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Har en lite kosegutt av en undulat :-) Er super allergisk for katter, og hunder er jeg tilsvarende redd som jeg er allergisk for katter. Gnagere er bare ikke aktuelt, ugh Så da blir det denne undulaten og eventuelt gullfisk om snuppa vil ha det :-)
pøber´n & je Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Jeg har hybelulver og en og annen hybelbjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå