Gå til innhold

Har dere kjæledyr???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to Fancy mus.

De her de herlige navnene Rasmus og Baktus...

Døpt av datteren min på 3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en hund, en skikkelig rampegutt som spiser snop hvis det er noe tilgjengelig på bord etc hvis vi er borte....men er egentlig verdens snilleste lille gutt og er så forsiktig med "lillesøsteren" sin!

 

 

Skrevet

2 hunder : nicco (5 mnd) og balder (6 år), hamster som heter Mumle og akvariet med mange fisker .. (ikke fått navn nei..)

Skrevet

Ja, en hund :o( Og så har eg en undulat som er bortplassert til foreldrene mine.. Fikk den i gave av x'en bare 1mnd før det ble slutt mellom oss... Men har noen lyst på en undulat, så send meg en PM (helst nær Bergen da)...

Skrevet

To hunder, Chihuahuaer :) Småjententene mine !

Skrevet

Har 3 border collier, 1 katt og en hest. Men er vel egentlig bare hesten vi har kun ofr kos og moro. Katta holder fjøs og hus rent for mus, hundene er gjeterhunder som vi bruker til nettop det. Også har vi fjøset fullt av sau da.. Men er jo kos med dyrene. Særlig den ene hunden og guttomgen på 5 år er bestekompiser.

Skrevet

Har en lite kosegutt av en undulat :-)

 

Er super allergisk for katter, og hunder er jeg tilsvarende redd som jeg er allergisk for katter.

Gnagere er bare ikke aktuelt, ugh

 

Så da blir det denne undulaten og eventuelt gullfisk om snuppa vil ha det :-)

Skrevet

Jeg har hybelulver og en og annen hybelbjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...