Linnea&Julie Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Kjøpte nettopp Andungen dundyner til vogn og seng til babyen min som kommer i januar! Men da jeg kom hjem og pakket dem opp så synes jeg at de var så tynne. hvor mange gram dunfyll har dere i dynene til vinteren?
Erisa* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Det er jo viktig at det ikke blir for varmt også, det øker faren for krybbedød.. Jeg har også kjøpt andeungen, og de var jo ikke så tykke, men på kalde dager blir det ullpysj og så legger jeg et ullteppe over dyna, tenker jeg. Har strikka et pledd som vil passe fint, i godt tykt ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå