Gå til innhold

Hva jobber du som;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fòdselspermisjon nå,men för det jobbet jeg med produksjon av div.legemidler.Nå når permisjonen er over neste vår.Håper jeg å starte på sykepleien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjelpepleier. Jobber i hjemmesykepleien.

Skrevet

null jobb+ null utdannelse. vil være hjemme med småen i kanskje 2år

Skrevet

Sykepleier, jobber med rusmiddelahvhengige

Skrevet

Hjelpepleier, hjemmesykepleien, natt i utetjenesten og en somatisk avd. Jobber 80-100%

Skrevet

Er frisør.. skal bli negldesigner og makeup artist etterhvert.. så blir jeg stylist:o)

Skrevet

arbeidsledig for tiden. Skikkelig kjipt er det. Null i inntekt og bare stress egentlig.

Skrevet

Omsorgsarbeider.

Jobber med lavterskelstilbud for narkomane

Skrevet

Pøbern og je: jeg jobber også på et lavterskeltilbud

Føler at jeg har fått noe tilnærmet drømmejobben, og det gir meg enormt mye. Trives du?

Skrevet

Vikar i svømmehall og skole.

Vil ikke jobbe så mye iom at mannen jobber turnus og er mye borte..

Skrevet

Det vet du;) og gud så lei jeg er...hahahaha

Skrevet

Områdesjef i stor klesbutikkkjede. Slitsom, men morsom jobb=)

Skrevet

Akkurat nå har jeg fødselspermisjon,men er utdannet omsorgsarbeider og jobber på en demens avdeling....

Skrevet

kommunalt ansatt som rådgiver innenfor landbruk. I tillegg driver jeg gårdsbruk sammen med mannen min. Akkurat nå har jeg fødselspermisjon. Regner med å gå ut i 50% stilling når lille snuppa blir rundt året. Da arver ho bror sin barnehageplass.

Skrevet

Helseseretær.

Har jobbet 8 år i et Akuttmottak, nå skal jeg begynne i psykiatrien.

Skrevet

Jobber som heltidsmamma :o) og stortrives i det yrket ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...