♥tre små hjerter♥ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg har fòdselspermisjon nå,men för det jobbet jeg med produksjon av div.legemidler.Nå når permisjonen er over neste vår.Håper jeg å starte på sykepleien!
Mulle :) Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Er hjelpepleier. Jobber i hjemmesykepleien.
heisand? Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 null jobb+ null utdannelse. vil være hjemme med småen i kanskje 2år
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Sykepleier, jobber med rusmiddelahvhengige
M by M Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hjelpepleier, hjemmesykepleien, natt i utetjenesten og en somatisk avd. Jobber 80-100%
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Er frisør.. skal bli negldesigner og makeup artist etterhvert.. så blir jeg stylist:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 arbeidsledig for tiden. Skikkelig kjipt er det. Null i inntekt og bare stress egentlig.
pøber´n & je Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Omsorgsarbeider. Jobber med lavterskelstilbud for narkomane
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Pøbern og je: jeg jobber også på et lavterskeltilbud Føler at jeg har fått noe tilnærmet drømmejobben, og det gir meg enormt mye. Trives du?
Dronningen! Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Vikar i svømmehall og skole. Vil ikke jobbe så mye iom at mannen jobber turnus og er mye borte..
Giftmamma med2jenter Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Det vet du;) og gud så lei jeg er...hahahaha
tine29 Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Områdesjef i stor klesbutikkkjede. Slitsom, men morsom jobb=)
Løven,fisken og vekten Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Akkurat nå har jeg fødselspermisjon,men er utdannet omsorgsarbeider og jobber på en demens avdeling....
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 kommunalt ansatt som rådgiver innenfor landbruk. I tillegg driver jeg gårdsbruk sammen med mannen min. Akkurat nå har jeg fødselspermisjon. Regner med å gå ut i 50% stilling når lille snuppa blir rundt året. Da arver ho bror sin barnehageplass.
Nicita73 Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Helseseretær. Har jobbet 8 år i et Akuttmottak, nå skal jeg begynne i psykiatrien.
Arb.ledig husmor Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 Jobber som heltidsmamma ) og stortrives i det yrket ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå