roxanne Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 dagbladet.no Jeg synes det begynner å bli temmelig innviklet.
77modell Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Herregud.................ja jeg tror jeg detter av............ Siste jeg leste var at foreldrene hadde funnet ei anna kidnappa jente. Trolig amrikansk! Noen som vet mer om dettè?
roxanne Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Man vet til slutt ikke hva man skal tro.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 jeg gidder faktisk ikke spekulere noe mer,for nå er jeg faktisk lei... venter til de løser saken med å si noe...men det virker ikke som om det skjer anytime soon.. har en følelse av at dette blir en av de uoppklarte sakene man hører om..
Carnivale Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Nå står det at dna-analysene SKAL være klare da, ikke at de ER det, og kilden dagbladet har er fra Daily Mail. Ikke akkurat de mest troverdige kildene i verden? Skjønner ikke at dere gidder å sitte å analysere denne saken overhodet.
aNoNyMe_MeG Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Man skal ikke tro alt man leser heller da. Det har vært "avsløringer" før som har vist seg og ikke være sanne! Dette her blir jo mest spekulasjoner tror jeg fordi pressen neppe har tilgang til analyseraporter.
roxanne Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 Det er vel lov å kommentere nyheter som dukker opp, du trenger jo ikke lese innlegget :-) Det sto jo i overskriften at det handlet om denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå