Lillegullet130707 Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 En liten oppdatering om min datter. Vi har begynt å gå til en fysioterapaut på A-hus - herregud for en forandring! Datteren min blir ikke gal etter å ha vært hos henne og fysioen virker mer sikker på hva hun gjør (er vant til å jobbe med spedbarn). Hun mener at den andre fysioen har tøyd for mye på datteren min, slik at det nesten ble vondt verre... Spiser hun, men jeg må fortsatt ligge å amme, men det går riktig vei i alle fall! Ha en fin helg alle sammen! Klem og takk for støtten når jeg var veldig fortvila! ;-)
Leandermamma Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Så utrolig kjekt å høre!!!!!!!!!!!!! Kjempe glad på deres vegne :-) Hadde helsevesenet giddet å sette seg litt inn i hva KISS er for noe, hadde mange småtroll vært spart for mye unødvendig smerte. Håper det nå går rette veien med gullet ditt! Stor Klem
Lillegullet130707 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Ja, uffa meg... Stakkars små barn... Fastlegen min sa at hun antagelig hadde refluks (dårlig lukkemekanisme mellom spiserør og magesekk) siden hun gulpet små mye... Prøvde å fortelle at det var noe som fulgte med KISS, men da sa han bare. "Ja, KISS er visst veldig "in" om dagen. Manuellterapauter og fysioterapauter må jo finne opp noen nye sykdommer for å ha noe å gjøre... " Tenk å si noe sånt...? Jeg gikk til fastlegen min bare for å utelukke om det kunne være noe annet, men refluks vet jeg veldig godt hva er, og det tror jeg neppe hun har! Tenkte at han kunne ta noen blodprøver og andre prøver, bare for å sjekke om det var infeksjon i kroppen eller andre ting (med da hadde hun vel hatt feber...?)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 så godt at du fikk hjelp på ahus!!!:-) ja det er ikke bra å tøye kiss-barn, så nå får du nok riktig og god behandling:-) Godt å høre (har svart deg noen ganger før om dette). Jeg fikk forøvrig også høre at "ja kiss er jo så moderne nå" når jeg tok det opp på helsestasjonen. Har ikke engang giddet å nevne for legen:-( tror ikke det blir noe bedre respons der. Min gulpet forresten også mye! Skiftet t-skjorte på meg selv opptil 7 ganger pr dag selv om jeg gikk m klut og håndkle på skulderen. Var som regel meg det gikk utover, hehe, skjermet tassen:-) Sluttet med det da han begynte å bli bedre av behandlingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå