77modell Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Herregud jeg er sååååååå tom for ideer! Men jeg vil ha noe godt:)
77modell Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 Ingen som skal ha mat i dag,hihi.
77modell Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Så her var en anna tråd om mat nå, men der var ikke så mange tips der heller:)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Tenkte først på kyllingfilet med salat og chips. Nam nam det. Kjøper filet fra Gilde og steker. Blir SÅ saftig og gosdt. Guttongen på 5 elsker også dette! Men gubben mente vi heller kunne ha det til lørdagskvelden, så da blir det vel pølse og potetmos Eller potet i dag. Får se.
*FiskeLine* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Her skal vi ha 3 unger på overnatting, så her blir det pølser og pommesfrites :-) Guttungen gleder seg :-)
Nurse80 Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Pannekaker med blåbærsyltetøy! Eller som 2-åringen sier: i dag vil jeg ha pannis!
Pheona Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Vi skal ha hestebiff, med gratinerte poteter, brokkoli og bearnaise saus. I går hadde vi lakse wrap.: frossne lakse fileter, tortilla wrap, salat, agurk, paprika, pastasalat m/aioli(meny) og sweet chilisauce.
Pheona Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 jeg regner med at den var til meg. og angående hestebiffen... og ja... jeg spiser det. ikke bare spiser jeg det. men jeg synes også det er noe av det beste som finnes på jord. ikke tro at jeg er en hestehater eller noe liknende fordet. Jeg er faktisk glad i dyret. har stelt hest som lita jente også. men jeg har aldri hatt problem med å spise dyr. Blir lissom så vanskelig å spise kjøtt i det heletatt.. Hva er forskjellen mellom å spise hest og å spise okse liksom? jo.--- forskjellen er at hestekjøttet er mye mørere saftigere og bedre smak! Hestebiff er som den aller bestebiffen du noen sinne har spist og så dobler du det!!! *yummy*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå