Junipia Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jippi! Det går da framover, selv om tida blir litt lang innimellom. Gleder meg til å få litt redusert stilling på jobb snart. Har en jobb der det til tider er både travelt, og en del tunge løft osv. Det kjennes at det er den lille inne i magen som bestemmer tempo nå, så jeg må vel bare finne meg i å roe ned litt. Gleder meg til å kunne kose meg med juleforberedelser i advendts-tida :-). Har så smått begynt å handle inn noen småting til den lille, og ny vogn har kommet i hus :-). Koselig å ta fram de bittesmå klærne, og drømme seg bort :-). En fortsatt god dag til dere alle :-)
Labambie Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 100 dager på meg i dag og! I følge ul termin så er det det... Blir spennende dette! Deilig å se at det nå blir tosifra! Gleder meg bare til antall uker igjen blir ensifra! Ikke lenge til nå.. Og 13 dager igjen til 3.tri! Nei,gud så tida går egentlig! Husker når jeg sto der med den testen i handa,så tenkte jeg: huff,det skal både bli sommer,høst og vinter først... Men nå nærmer det seg! Weeee!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå