Babyfacepsycho Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Alltså vilket blir best på brunt hår? (eller nå orange/med litt brune streker her og der.) Hvilken burde jeg bruke for og få det blondt?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Gå til frisøren! Skjønner ikke at du tørr å gjøre det hjemme
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Håret ditt kommer til å ende opp som tyggegummi... Jeg sier også - gå til frisøren!! (Sier frisøren... hehe).
Babyfacepsycho Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Blir det ikke bra så finns det brun farge på butikken.
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg har brukt loreal sin men nå er jo jeg lys fra før av...Hadde jeg vært deg hadde jeg gått til frisøren..Tror ikke det er så lett å få et bra resultat når en er mørk fra før... Men det var vel ikke det du spurte om....Kan ik hjelpe deg utenom at loreal ga et jevnt resultat på meg...Når jeg var hos frisøren så var hun imponert over at det var hjemmefarging...
heisand? Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 frisøren har jo gode tips som passer til din hudfarge og det varer. verdt pengene
Babyfacepsycho Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Det skjer ikke at jeg går til frisøren nå. Og nå har jeg allerede blondert det en gang. Og da må jeg nesten prøve og fikse det opp igjen. Blir det for ikke så kjøper jeg bare brun farge på butikken så går jeg til frisøren i sverige om 1 mnd. =)
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Ja, det finnes brunfarge ja, men når håret ditt har fått såpass med juling kan det godt hende at fargen ikke sitter i håret og du ender opp med mosegrønnt hår! Det beste å bruke på bleket hår er ikke vanlig hårfarge men en glansvask. Glansvasken sitter bedre!
* 5 om dagen * Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 sønnen min drev å bleika håret når han bodde her. jeg brukte den til lyse striper, bare det at han tok det over hele hodet, og ikke bare striper. tror den heter "blond"....
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Når du kommer til frisøren med ihjelbleika hår er det ikke så mye dem får gjort... )
Babyfacepsycho Skrevet 2. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2007 Alltså. Jeg har gjort det hjemme før. Men det var vel 5 år siden sist. Da brukte jeg jane hellen mood ultra blond. Men den har dem jo ikke i butikken her. Og jeg får ikke reist over til sverige og kjøpt den nå. Derfor trenger jeg en som er like bra. Brukte schwarzkopf poly blonde nå. Men det ble ikke bra for det var ikke nok til og dekke hele håret mitt.
Babyfacepsycho Skrevet 2. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2007 Ja det er mulig. Men hvis jeg bare finner en bra blondering så blir det jo ikke noe problem. =)
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Og kjøp deg en blå sjampo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå