Gå til innhold

Opplevde noe utrolig spesielt i går :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var en helt vanlig dag, helt til jeg kikka på mobilen og såg at jeg hadde fått en tekst melding..

.På den stod det. Hej, var du aupair i port washington i 96-97, jeg hedder Sidsel og kom i fra Danmark, husker du mig??

Jeg ble helt vill, selvsagt husker jeg henne! Tenk 11 år etter at vi sist møttes så sender hun meg en tekst melding. Det morsome er at hun har kontakt med alle mine gamle venner fra den tiden.

Jeg mista kontakten da jeg måtte bytte familie og flyttet der i fra.

Men i går snakket jeg lenge med henne på msn..Fikk bilder fra siste møte de hadde..Vi har blitt voksne alle sammen..Har tenk utrolig mye på de i det siste, tenkt på hvor de er i verden og om de har det bra.

Nå har jeg fått SVAR....Nesten slik at jeg begynner å lure på om jeg har fått litt "hjelp"...

Jeg bobla av glede i går, hun hadde sett på gamle bilder og bestemte seg for å finne meg.

I går ble det en meget spesiell dag........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke sprøtt..?

så morro for deg : )

jeg tror du fikk litt hjelp jeg da, er det ikke ofte slik da, at hvis (under)bevisstheten jobber så når den langt (over grenser og distanser)?

Skrevet

Så kjekt!!

Skjønner godt at det var en spesiell dag. Det ligger jo ofte i bakhodet; hvordan gikk det med han og hun osv?

Jeg får litt sånn, hvor er årene blitt av? Tiden går så fort, men samtideig føles det som evigheter siden. Og så kommer man på sanger fra den tiden, mat og snop man likte...

Kos deg videre med minnene :-)

Skrevet

Så fint og spesielt:-) Men kanskje ikke tilfeldig;-)

Er nok noen som passer litt ekstra på deg for tiden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...