Gå til innhold

Hva er det meste du har betalt hos tannlegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså i en gang? Fikk du gjort mye eller en dyr ting?

Skal til tannlegen i dag... *grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste var ca 21.000,-. Var mer enn en ting. Rotfylling, krone og noen mindre hull + selvfølgelig undersøkelse med bilder, pussing osv.

Skrevet

I løpet av en konsultasjon: 6000 - rotfylling.

Skrevet

8000,- da jeg fikk slått ut en tann - ble slått ned på byen :-( Måtte rotfylle fortannen, det gikk heldigvis bra. Fikk også voldsoffererstatning.

Skrevet

Tror det var på rundt 3000kr, da rotfylte jeg den bakerste jekselen som har 4 kanaler og da tar det lengre tid. Var der to ganger på rotfyllinga(gjør ikke alt på en gang) og det var prisen for hele greia..

Skrevet

Wow, 8000kr for en rotfylling?? Glad jeg ikke gikk til denne tannlegen ja når jeg måtte rotfylle..

Skrevet

700 kroner. null hull!!!!

Skrevet

540kr da var det med røntgenbilder

Skrevet

Det var vel ikke bare rotfylling, tannen var løs og måtte festes.

Skrevet

sambo skal snart bruke 50 000!!!

har en sykdom i tannkjøttet så har ødelagt røttene på alle tennene oppe =( men får sikkert en del igjen fra trygdekontoret da. hvis tannlegen kan bevise at det er pga sykdom...

men da har han perfekte tenner resten av livet også da...

Skrevet

Jeg betalte 10 000 over en periode. Jeg fikk fryktelig mange hull etter første graviditet (9 stk), før det hadde jeg nesten aldri hatt hull i tennene. Heldigvis fikk jeg bare 2 hull etter neste graviditet - så får tiden vise hvor mange det blir etter denne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...