♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Sint mamma sitter i stolen!! Unødvendig! står under mm innlegget:S Hisser meg opp litt, ja!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Skremmende hva noen mennesker kan lirke ut av seg når de kan gjemme seg bak anonymknappen. Er nok mange her inne som fortsatt befinner seg på ungdomsskolestadiet. Synes du skal være stolt over navnet du har valgt, og drit i alle anonyme som må komme med bemerkninger, selv om det er veldig irriterende:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Er veeeldi gla i navnet til bebisen min:)
nickoline og supermann Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 synes det var et fint navn jeg. ikke bry deg!!!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Forbanna anonym!! Klarer ikke helt å ikke bry meg om dem!:S Enda ei som har skrevet inn sjø, å sagt at dem må vel få si meningen sin...men har jeg spurt etter den kanskje!??!!!!!? Er jo bare nicket mitt...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg synes du har valgt et kjempeflott og nydelig navn til den lille prinsessen din, bare hev deg over alle her ;-) Selv om jeg kanskje selv ikke ville hatt med bindestrek for da "må" du si begge navnene bestandig, synes jeg fortsatt navnet er utrolig pent. :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Ja, d er noe med denne bindestreken, men jeg hadde bare lyst..for jeg skal bruke begge navna likevel:) Så får hun gjøre d hun vil senere:)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Som jeg skrev i me-innlegget synes jeg det er et fint navn. Og synes det er idiotisk med de som skal rakke ned på alle andre fordi de har så dårlig selvfølelse... No offence, men jeg synes mest synd i de som er i forumet "hvem er far til barnet mitt" for de får virkelig unngjelde når det gjelder anonymknappen. Synd at den ikke kan fjernes, for det er jo tross alt noen som behøver å være anonyme her. Man skulle klart å funnet ip-adressene til de som skriver. Feige idioter!
-Amelie- Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Nå har ikke noen spurt meg hva jeg mener, da, men jeg sier likevel at jeg synes det var et veldig søtt navn! De anonmye har vel bare fryktelig lite å gjøre på, og har blitt hengende igjen på neandertalerstadiet.. Men alle kan jo ikke like alle navn, så enkelt er det bare
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 patetiske lo life personer som ikke har en bekymring her i livet, og elsker og hakke ned på andre for og få oppmerksomhet gjærne personer m dårlig selvtillitt som føler seg bedre da.. synd at noen virkelig er så langt borte at de drar inn en baby sitt navn som her..jaja de har det vel myye bedre nå da..
Singelmamma og banden Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Unnskyld meg, men jeg må bare le av dette, de der anonyme skal du heve deg laaaaangt over, de må ha et utrolig kjipt og miserabelt liv, og trenger vel å hakke på andre for å føle seg bittelitt bedre?.... Vel, mamman til Guri-Elise, du får bare tenke slik at du er en så flott mor og person at de ikke klarte å finne noe annet å kritisere. Jaja... :-/ Og kjære anonyme: Ærlig talt! Skjerp dere! Hver og en har ulik smak i navn. Tenk om alle het det samme. Så spennende.... Selv liker jeg litt uvanlige navn på mine. Og navnet til min eldste ligner faktisk litt på Guri-Elise ;-) Så jeg syntes det var et pent navn, selv om jeg ikke har valgt akkurat det selv.
Matja Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Jeg hørte en gang en mor som ropte på sønnen sin utover hele Galleriet kjøpesenter i Bergen: CLIFF ELVIS, NO KOMMER DU HER!! Knis:) Det syns jeg var veldig morsomt da:) Men Guri-Elise er da vel et ganske normalt navn?! Eneste er at man kan komme til å tenke seg om neste gang man sier "Å Guri malla!", men jeg har en niese som heter Thale, og der måtte vi virkelig slutte å si sånn; "Nei, det kommer ikke på tale!" Hehe:) Nei, anonyme kritiserer jo alt mulig her inne, så det er bare å ta det med en klype salt, ja. "Navnet skjemmer ingen", sa alltid min bestemor, og det har hun helt rett i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå