Fru Lillamum Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg er snart 38 uker på vei. Og i går når jeg skulle gå ned trappa så sviktet benet under meg og jeg falt på alle fire. TAKK og lov at jeg var ferdig med å gå ned trappa, Aner ikke hva som skjedde faktisk for plutselig så lå jeg der bare. Magen min kom gudskjelov ikke i kontakt med bakken men jeg stivnet jo i hele kroppen så den ble også helt stiv. Utover kvelden fikk jeg veldig vondt her og der. Kanskje ikke så rart, strakk vel både det ene og det andre når jeg falt. men på slutten igår kveld så hadde jeg så utrolig vondt. det stakk til i magen og i ryggen og jeg lå nesten i tårer på sofaen. I dag er jeg tilbake til mitt gamle meg igjen, Husker når jeg lå der på bakken at jeg tenkte: dette er ikke en måte og starte fødselen på.... Fikk meg et støkk og er fryktelig forsiktig med hvor og hvordan jeg går nå...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Uff, vet hvordan du har det. Snubla selv i en fortauskant her for et par uker siden.. Man får skikkelig sjokk i kroppen. Jeg begynnte å Hylgrine som en liten fireåring. Klarte heldigvis å ta meg for med albuene.. slo hull på den beste mammabuksa,silblødde og det som var.. Folk sto bare å så på meg.. jaja.. Men det gikk da bra, og håper det går bra med deg også. Ikke no morsomt å falle når man har en liten en i magen å tenke på!
Athina' Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hvis man faller skal man visst uansett ringe føden, selv om man ikke har noen vondter, og dette for at de er redde for morkakeløsning. Ei venninne av meg ramla ned 5 trinn på rumpa ringte ikke føden for hun er 2 barnsmor og kjente på om hun hadde vondt noe sted men neida. Dagen etter fikk mannen hennes henne til å ringe selv om hun ikke hadde noe vondt og da var jm sinna gitt! Hun fikk kjeft for at hun ikke hadde ringt med en gang. Fikk tirade om hvor farlig det var hvis morkaken løsnet, så hun lærte ei lekse hun ja og hun kommer helt sikkert til å ringe om hun så bare snubler :-)
Fru Lillamum Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Alt er bare bra med meg i dag. han sparker, hikker og oppfører seg akkurat som han pleier. Har ikke ringt føden, men så landet jeg på bena og armene tok for så det gikk vel ikke så mye utover magen. Får snakke med samboer når han kommer hjem fra jobb. Se hva han sier. )
Fru Lillamum Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Nå har jeg ringt føden og skal inn for en liten sjekk. bare for sikkerhetsskyld sa jordmora )
Shandra - fødeklar Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Håper alt gikk bra på sjekken!
Fru Lillamum Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 alt var bare bra. Lå til måling i 30 min, blodtrykk, urin og UL for å sjekke morkaka alt var bare bra Jordmora mi jobbet på sykehuset i kveld også så fikk noen ord med henne også. skal til henne på tirsdagen også. Nå kan jeg ta helgen med ro og bare kose meg )
Athina' Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Så godt å høre at alt var bra, og det er greit å få det sjekket i allefall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå