Pysa Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Så bra, da. Må kanskje flytte dit nå. Er alene med to små, tror du det er noen sjans å få plass utenom hovedopptaket?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Er det ikke fortsatt sånn at man blir prioritert om man er aleneforsørger, tro? Jeg fikk i alle fall plass til eldste min da jeg var alene, det var utenom hovedopptaket. Jeg hadde ringt Ullensaker kommune og hørt med dem, jeg.. Det er en del barnehager i Jessheim som går for å være veldig bra vet jeg.
Hera Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ullensaker har såvidt jeg vet, så og si full barnehage dekning. Ta en telefon til barnehagekontoret og spør;0) De vil helt sikkert ha nye innbyggere, så da hjelper de deg sikkert med å finne plass.
Pysa Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 Ok! Godt å høre! Takk for svar, damer! :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Beklager å gjøre deg urolig. Men jeg vet mange har som ikke har barnehageplass. Inklusive ine to små. Men det beror jo på hvor i Ullensaker du skal bo å da.
nickoline og supermann Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 tror også den er bra. min brors svigerinne flytta dit i sommer, og de fikk til 2 med en gang!
yvve73 Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Hvis det er sånn at aleneforsørgere går foran i køen, så gjelder det i så fall kun kommunale barnehager. Min søster har barn i en privat, og hun fikk beskjed om at hun ikke gikk foran i køen. Men, nå fikk hun jo plass uansett da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå