mulrooney Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 jeg har en jente på snart 1 år....hun har i det siste hatt ekstremt dårlig ånde....tuttene lukter etter hun har brukt dem og du kjenner det ellers ganske godt..hun har et belegg på tunga..et hvitt belegg....noen som har vært borti noe lignende og hvet hva som hjelper....har prøvd å pusse det vekk med tannkosten..men det er ikke så lett å få til
smakk Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Er noe som heter tungeskrape, den er lettere på de små en tannbørsten vil jeg tro. Men uansett hadde jeg nok tatt en tlf til tannlege/lege og forhørt meg litt, det er vel ikke normalt at en ettåring skal ha kjempedårlig ånde... Kanskje det er sopp?
Elle melle deg fortelle Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Vi dro til legen med dattera vår fordi vi trodde det var sopp i munnen. Legen tok streptokokk-test fordi han syntes det luktet litt. Hun er tre måneder. Det viste seg at hun fikk litt utslag på streptokokktesten uten at vi hadde sett at hun hadde vondt, ikke hadde hun feber heller.. Kan ikke være noe sånt da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå