Gå til innhold

Nyseanfall = skadelig for evnt foster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er inn i min 1pp, IKM rundt 5-6 nov, har hatt sterke typiske PMS symptomer helt siden eggløsning forrige helg.Kan være fordi P-staven ble operert ut for litt siden. Syklus er 28 dager, hver eneste gang, dette lover vel bra?

Mitt spørsmål er, jeg har forferdelig nyseanfall hver morgen. Her snakker vi 30 kraftige nys. Legen min finner ikke ut hva jeg er allergisk mot så jeg må bare nyse...hehe

Kan nysing framkalle abort, utdrive et evnt befruktet egg eller er jeg fullstendig nevrotisk og paranoid nå?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nysing går helt fint for et foster. Det er ganske mange påkjenninger kroppen takler og likevel kan bære frem barnet. Tenk på folk som er i krig, utsatt for sult ect. Graviditet er en sterk biologisk prosess:)

Skrevet

kan nyse , jogge, hoste, presse, gjøre hva du vil , du mister ikke pga dette..har selv mistet 4 ganger og har ikke en eneste gang fått beskjed om å holde meg i ro enda jeg blødde i et par uker før jeg mistet..og 3 gang mistet jeg i ike 16...er noe galt mister du og det kan vi egentlig være glad for , at kroppen ordner opp mener jeg:-) du kan leve akkurat som du vil, uten alkohol og røyk og enkelte mat regler:-) kos deg.:-) oh nys så mye du vil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...