Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hvor langt er du i bryllups-planlegginga? Skal gifte meg 16.august jeg =)
trøndermamma Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Ha bestilt: kirka huset hvor festen skal holdes kokk til å lage maten. Hun ordner også med servitører fotograf og delvis musikk. Har så vidt nevnt det til han som er sjefen i bandet, men må høre med ham en gang til. Tror jeg har ting under kontroll he he...foreløpig! Det jeg sliter meste med nå er hvem jeg skal velge som forlover! Enn du da, har du kommet langt i planlegginga? Og bor du i trøndelag du også?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Artig da =) Bor i Østfold jeg =) Har klart: - Gjesteliste - Eks. på invitasjon og bordkort - Gjestebok (mangler noe) - Brudekjole - Brudepikekjole + dill - Kirke - Lokale m/ servitører og alt som hører til - Forlovere - Frisør - Bil fra kirke - Brudebukett (vet åssen) - Fotograf - Brudepike og brudesvenn - Toastmaster - Pakke-opp-pakker-jenter Bare venter på å begynne på invitasjoner og bordkort i romjula =) Må begynne såpass tidlig da min forlover bor i Stavanger og ikke er så ofte hjemme.
trøndermamma Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Ååå, kjære.... Du har jo alt klart! Blir litt stressa jeg nå he he.... Har vel egentlig toastmaster på plass vi også. Svogeren min lovet engang at han skulle være det. Ungene våre skal være brudepike og brudesvenn. Og gjestelista til middagen er nesten klar. Brudebuketten tror jeg egentlig at jeg vet litt hvordan skal være.....ikke for stor, men litt lang. Er jo så mye å ordne, og samboeren min synes det best at jeg gjør det for jeg vet best det med pynting, farger, klær osv. Gleder og gruer meg da, meg gøy blir det! Blir vel rundt 80-90 mann hvis alle kommer, og da må det jo bli gøy:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Hehe tror ikke sambo har så god oversikt her heller Er vel sånn med de gubbene =) Kommer til å bli kjempe gøy! Bare gruer meg litt for hva gamle-jobben kommer til å finne på utenfor kirken! Hehe.. Blir bare 30 stk ca vi da, nærmeste familie =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå