Gå til innhold

Til dere som er gift, og som hadde et lite bryllup....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss neste år, og skal ha et bryllup med maks 25 gjester. Bør vi da ha toastmaster? Vet det er noen som vil holde tale, kanskje lage en sang eller to også...

Vi skal ha bryllupet på hotell... Er det noen da som vet hvordan det gjøres med musikk på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også gifte meg neste år, men svarer likevel =)

Vi skal ha det på hotell med ca 30 gjester..

Skal ha en som bare holder litt styr på ting, men ikke sånn som må stå og prate og lage skoj hele tiden liksom..

Greit at det er hvertfall noen som holder litt styr på røykepauser, sanger, taler o.l.

Vi skal brenne cd med musikk, da det er anlegg på hotellet!

Skrevet

Vi hadde samme antall gjester som dere.

Svigerinnen min var toastmaster og hun fixet og holdt styr på taler og alt mulig.

Hadde også bryllupet på hotell

Skrevet

Vi hadde et lite bryllup med 30 gjester ogsynes det var veldig kjekt med toastmaster. Det var ikke mange sanger og taler, men det var greit at det var i system for det.

Musikk gjorde vi veldig enkelt med at vi brant noen cder med litt forskjellig. Vi viste at våre gjester ville bli sittende utover og skravle så det var ikke så mye danse musikk.

Skrevet

Takk for svar..

Da tror eg vi får se på den saken.. Vi har egentlig en toastmaster, men han velger eg å "avbestille" nå, siden vi har endret formen på bryllupet vårt.. Blir vel til at vi spør mannen til venninna mi, for eg klare ikke å helt å se andre som klarer den jobben. Og siden det er maks 5stk som røyker av gjestene, håper eg at vi slepper å ha alt for mange røykepauser.

Skrevet

VI hadde 20 gjester og hadde min bror til å være toastmaster. Fungerte helt greit det. Uansett hvor lite bryllupet er blir det noen taler og sanger. På grunn av at familien vår er glade i å danse hadde vi et en-manns-orkester som spilte på kvelden. Han var veldig flink og vi var fornøyde med det. Et vennepar av oss hadde vanlig stereo da de giftet seg og hadde med iPod med musikk som de koblet opp. Går helt fint det også.

Skrevet

Her er det vel bare de gamle som er glade i å danse... Verken meg eller sambo liker det, så da blir det vel bare noen cd'er her...

Skrevet

Ja, jeg anbefaler dere å ha toastmaster.

Selv om man "bare" er ca 25 stk. så er det godt å slippe å tenke på hva som skal skje osv. Det er mer enn nok å tenke på fra før for en lykkelig brud ;o)

Skrevet

Ja, vi må nok ha det... Så får spørre mannen til venninna mi, eller faren min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...