Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere har gjort i ammetåka,hva er det?Selv glemte jeg babyen igjen i bilen,men kom fort på det da,heldigvis.Begynner å bli redd meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle ut med vogna (bor i 1 etasje i blokk) og ante fred og ingen fare.. så kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde nøkler på meg og ytterdøra var gått igjen (jeg stod ute og døra er sånn med "smekklås" eller hva det heter).

fikk fullstendig panikk, babyen min var jo inne!!!

ringte på ALLE dørklokker, men ingen svarte, føltes ut som en evighet!!stod bare å ringte på å halveis gråt.. så kommer hu eldre dama i blokka tuslende ned, hu er litt treg til beins.. jeg klarte ikke stå der, sa bare "tusentusentusen takk, må inn til babyen min, hadde glemt nøkla", og løp inn og rett bort til lillegutt å si unnskyldunnskyldunnskyld!

han ante skjønte jo ikke noe, men glad for oppmerksomhet :)

Skrevet

Glemte å ta på snuppa bleie på kvelden bare pysj, våknet neste morgen og løftet henne oppi senga vår og der tissa hun massssse over meg... skjønte ikke åssen det var mulig... men så var der jo ingen bleie:) heldigvis så hadde hun faktisk ikke tisset iløpet av natta, hun var da 1 år.. hehe

Skrevet

Jeg ringte rundt til hele familien og ba om råd da jenta mi hadde over 38 i feber da ho var et par uker gammel. Ringte helsestasjon og lege... før jeg kom på at man IKKE skal legge til en grad når man tar tempen i rumpa... he he, vant til å ta den under armen jeg da. Måtte ta telefonrunden igjen og fortelle at ho nok bare hadde 37... Ille flau:-/

Skrevet

Ga moa til faren hennes og tok med meg stellesakene opp i andre etasje der badet er. ungen var fortsatt igjen nede.

Ellers må jeg vel snart ha rekord i å glemme timer ( helsestasjon, tannlege , lege osv)

Skrevet

Tvillingene mine skrek og skrek, jeg puttet sov-ro-ørene, kledde på de og tok de med ut på trilletur. Traff naboen, men hørte ikke hva han sa, fordi jeg hadde glemt å ta ut sov-i-roen av ørene. Hun undret seg nok litt da jeg tok de ut. For å ikke få dundrende hodepine måtte jeg av og til bruke det når det var mye skriking. Stakkars små -mor med sov-i -ro i ørene, men de hadde jo mer glede av meg hvis jeg ikke hadde hodepine.

Skrevet

Hadde sov-i-ro med meg på føden, eg :-)

Skrevet

Gjør ikke så mye rart, men glemmer hvor jeg har lagt mobil, pengbok, helsekort, stelleveske, klær ol.

Glemmer avtaler og kommer alltid for sent.

Og så glemmer jeg ord.. skulle fortelle sambo at rundstykkene ligger i frysern ute i boden..

ble: de ligger i vaske...tørke...kjøle... den tingen i boden du vet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...