Gå til innhold

Hun drikker så mye vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 13 måneder som er veldig glad i vann og drikker flere flasker (av ca 150 ml) om dagen i tillegg til 350 ml melk. De ansatte i barnehagen har også kommentert det voldsomme vanninntaket, og ymtet frampå om diabetes. Men jeg tror jo ikke det, for hun er i fin form, går fint opp i vekt, og har alltid vært glad i vann og drukket endel. Noen flere som kjenner seg igjen eller har noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg har faktisk også en gutt på 13 mnd som er helt utrolig glad i vann..han vil kun drike vann til maten og masse ellers om dagen..har også tenkt på det med diabetes, men da er det visst sånn at de tisser veldig lite og ofte gult og at de er veldig slappe og sover unormalt mye..jeg tror vi bare skal være glade for at de liker van, for det er jo veldig sunt for koppen..

bedre det en en som ikke cvil drikke idet hele tatt:)

Skrevet

Det første jeg også tenkte da jeg begynte å lese var diabetes.

Ta henne med til fastlegen om morgenen før hun har spist og få et lite stikk i fingeren for å sjekke blodsukkeret. Der kan de få en god pekepinne på om det ligger noe mer i det.

Er fort gjort og ikke noen plage for henne i det hele tatt.

Skrevet

Signerer Intensity

Skrevet

Hei!

Humlegutt har også hatt en slik periode. Han drakk så pass mye vann at jeg var litt bekymret for diabetes. Nå drikker han egentlig litt for lite om dagen. Tror at dette kan gå i perioder.

Men alltid lurt med en sjekk dersom du eller andre rundt jenten din er bekymret.

Skrevet

Jenta mi drikker også mye vann og har gjort det helt siden hun begynte å få vann. Men mistenker ikke diabetes av den grunn. Hun ble testet for det gjennom mor-og-barn undersøkelsen og var negativ. Hvis datteren din har diabetes så vil hun være trøtt og uopplagt også og jeg tror ikke hun ville ha gått normalt opp i vekt hvis noe hadde vært galt. Hvis du allikevel vil være sikker så ta en tur til legen.

Skrevet

DET ER KJEMPEBRA at hun drikker vann!

Dattra mi gjor det og

og hun vil ikke ha kumelk

så drikker kun vann

Vann er veldig bra for kroppen og helse

for både barn og voksne

har ikke så lenge siden lest en bok om hvor viktig det er å drikke mye

vann

og at vannmangel er årsaken til mange sykdomer

tom diabetes,alzheimer, migrene,hroniske lidelser

dr.Batmanghelidgje "Your bodys many cryes for water"

http://www.falcktrading.com/shop.asp?mp=3248913&level2=3559650

http://www.watercure.com/

http://www.falcktrading.com/article.asp?w=&x=16820&level2=8506399-

Skrevet

Sønnen min på 21 mnd er kjempe glad i vann og helt avhengi av å ha en flaske tilgjengelig hele døgnet.

Han har ingen periode - bare elsker vann rett og slett.

Han har ikke fått smake saft, noe vi skal fortsette med.

Tisser mye, kliss våt om natten. men vikrer våken og opplagt så frykter ikke diabetes ennå ivhertfall :-=)

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

vel, jeg tenker bare at vi skal være glad at barna våre elsker vann!

snuppa her er 12mnd, hun elsker vann..250ml går ned på en dag og ofte mer!!

hun vil ha vann til alt, liker ikke melk noe særlig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...