Gå til innhold

Yes.... :)) Fengsel i 21 år for Overhalla-drapene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Namdal tingrett har dømt Bahadir Mirzaolimov (27) til 21 års fengsel for drapene på Anne Grete Vollum (35) og sju år gamle Cicilie Watnan Lian.

Tekst: Redaksjonen

Fredag, 02.11.07 kl. 11:00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg ble lei meg for det nei

Skrevet

Alt for lite egentlig.

Skrevet

Og måtte han ikke få en eneste "venn"der inne.Håper han får sitte på cella si og være ensom i disse årene! Noe annet fortjener han ikke!! Han har ødelagt nok liv og da kan han smake sin egen medisin!! Fysj som jeg hater folk som gjør slike handlinger..HAAATER!!!

Skrevet

21 år for å drepe 4 stykker er søren meg en skandale.

Skrevet

Synst han burde sonet straffen i hjemlandet jeg....

Norske fengsel er jo luksus. Nå får han psykologisk hjelp, utdanning, og inntekt.

Skrevet

Syns Norge er en vits på slike ting jeg. 21 år er jo ingenting, og ihvertfall ikke med tanke på at han slipper ut igjen etter halvparten. Elendige Norge!!!!

Vi skulle hatt straffer på lik linje med USA og andre land syns jeg. Hva faen er 21 år i forhold til alle de livene han har tatt? Og tenk på familiene deres da... Nei, nei, nei... Men var jo slettes ikke verst at han faktisk fikk så mange år da. Måtte han råtne i sin egen møkk der inne.

Skrevet

Enig i at vi burde sendt ham tilbake til hjemlandet. Han kunne sittet i fengsel der. Tipper det ikke er så bra forhold i fengsel der nei.

Skrevet

Men det er jo ikke 21 år, for et fengselsår er ikke 12 mnd. Vet ikke hvor lenge det er jeg, men han er nok ute før 21 vanlige år.

Skulle ha hatt dobbelt så mange år spør du meg, enda hadde ikke det vært straff nok!!

Skrevet

En liten trøst er jo at barne mordere blir sett nedpå av andre innsatte. Så blir nok ikke mange "venner" på ham bak murenenei :))

Skrevet

Leste et sted at han antagelig ikke kom til å få permisjon heller. Utenlandske statsborgere fikk som regel ikke det, fordi politiet er redd de rømmer! Og ikke har han familie her i landet som kan komme og besøke ham, så han kom til å få en lang og hard soning!!

Ja skulle bare mangle om han ikke fikk det spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...