Mockanin Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 og jeg fortviler ikke i det hele tatt... Håper bare jeg finner noe å gjøre før det er kroken på døra her. Jeg er ansatt i en bedrift som har i oppdrag og betjene og drifte sentralbord/resepsjon i en annen bedrift. Nå har "huset" bestemt seg for å si opp avtalen med bedriften jeg er ansatt i. Jeg fortviler ikke i det hele tatt. Var jo drit lei av jobben her i det hele og store. Dette gir meg den "dytten" jeg trengte til å få ut finger'n og finne meg noe nytt. I tillegg så kan jeg få gå på dagen dersom jeg finner meg ny jobb. For alt jeg vet så kan det jo gå 6 mnd. før det er "kroken" på døra for oss her på "huset". Tenker mannen min har mere hetta enn meg. Jeg sitter bare og nynner og er fornøyd.....................enn så lenge
Løven,fisken og vekten Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Ønsker deg masse lykke til med jobb jakten Håper du får deg en jobb raskt som du vil trives i da Mange lykkeønskninger ifra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå