Gå til innhold

Hverdagen er bare kos nå med 7 mnd baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at vi koser oss så utrolig mye for tiden.

Han leker masse selv, raser rundt på gulvet og synes det meste er spennende.

Utrolig gøy at vi nå også kan leke sammen, favoritten er å sende ball mellom oss. I tillegg er mattidene nå utrolig kjekkere nå som vi kan spise sammen, Til formiddag får han først grøt, så lager jeg meg en skive og så deler vi den. Han er kjempeflink til å tygge men får bare ørsmå biter. Litt skive med fruktmos på og så biter av avokado. Han får middag i 15 tiden og så får han sitte sammen med oss når vi spiser. I går fikk han tygge på en kavring samt at han fikk smake litt av vår mat. Er bare kjempeinteressert i maten vår for tiden så må alltid huske på å ham med noe han kan spise. Han er også blitt veldig sosial, før var han litt redd for nye mennesker nå gliser han, stjeler brillene deres og plukker på de fleste ,-)

Så det var dagens "skryte"innlegg fra meg, men kan være noe å se fram til for de som nettopp har begynt med mat og synes det er litt stress for det syntes jeg ,-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig så enig :o) Jeg er helt oppslukt av jenta vår :) hverdagen er heeelt super syns jeg!

Skrevet

Signerer her!

Her nyter vi lillebror som straks er 7 mnd gammel. Så koselig å ha ham ved middagsbordet hos oss! Og kjekt for storesøster at de kan leke litt sammen nå.

De er herlige på den alderen.....

Skrevet

Hatt en kjempefin dag, han er bare en solstråle og så utrolig kjapp, nysgjerrig og morsom. I dag lekte vi i ca halvtime med å putte en liten ball oppi forskjellige former. Utrolig vittig hvor mye nytt han gjør hver eneste dag ,-)

Har hele tiden kost meg hjemme med ham men nå er det ekstra kjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...