~La luna~ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei. Dattera mi er litt over 3 mnd, og vært litt plaget m luft i magen noen dager nå. Promper veldig mye, og skriker noen ganger på kvelden mens hun promper.. Hun fullammes. Noen som har noen råd? Hun bæsjer ca en gang i uka, veldig mye. noen ganger oftere. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Du kan blande ut litt malt i vann og gi det:) Ellers så er det som regel noe som går seg til. Kanskje det er noe du spiser hun ikke tåler.?
grå :) Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Rap henne godt. Elelrs kan du gi henne litt karve eller fennikelte. Sykle med beina og massere magen hjelper også
~La luna~ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Takk for svar! Har prøvd å tenke over hva jeg spiser, og ikke spist det samme disse dagene.Har også prøvd å massere og trykke beina litt oppover osv. Da promper hun masse. Raper godt etter hvert måltid gjør hun også.. Men det går liksom ikke helt over. Men kan prøve litt malt i vann da, står det hvor mye man skal bruke? Hun har aldri fått vann før da, men det har kanskje ingenting å si? Ei venninne sa sviskesaft, men det er jo fra 4 mnd.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ved malt må du bare prøve deg frem. Men la oss si at du gir 10ml vann....da ville jeg iallefall tatt i en halv teskje. Jeg gav en hel teskje (pr.døgn) til min gutt, men den var utblandet med mme. Om hun ikke vil drkke fra flaske så kan du gi med sprøyte. Malt fungerer ganske godt. Ellers har kanskje jenta de godt av å ligge litt på magen. Noen barn spreller mer med bena når de ligger uten strømper og bukse. Hun har sikkert godt av å "bevege" seg mer.
*smula* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Mitt tips er at du drikker 2 kopper fenikkel-te hver dag, og gir noen t-skjeer av det til babyen når teen har blitt lunken. Funker som bare det på lillegutt, jeg drikker en kopp om morgenen og en på ettermiddagen. Fenikkel-te kjøper du på helsekost eller apotek.
~La luna~ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Tusen takk for råd Kan prøve te først, så se om det hjelper! God helg
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Kokt vann virker supergodt på luft i magen til disse små!! Har brukt det på alle mine, ha gjerne litt sukker i vannet, og avkjøl det til passe temperatur. Gi henne dette og løft henne så hun får rape, kommer gjerne noen promper også. Lykke til
~La luna~ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 Okey. Har kjøpt fennikel te, så tenkte ta en kopp av det nå. Men på apoteket anbefalte de minifom eller hva heter .. og ikke malt.. Noen som har erfaring m ? Har jeg hørt at hs ikke anbefaler det lenger, eller har jeg drømt.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå