Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Blodforgiftning når man er litt over 1 mnd gammel - og født i uke 35 ? Har måttet få blodoverføringer allerede....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 minse mann er født i uke 26+5, og har hatt 3 blodoverføringer. første var han ikke et døgn enda. siste overføring var han ca. 1mnd. i dag blir han 9 mnd. og er værdens hærligste baby! han har vært forkjølet en gang, uten feber, og nå hea storebror vært syk med feber, men har ikke merket noe på minsten enda:) så tror ikke dette er så veldig kritisk:) lykke til!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hadde han blodforgiftning ? Bra det gikk så bra med din gutt da.
grå :) Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Vet ikke helt, men har ei lita jente i slekta som har hatt flere blodforgiftninger som nyfødt. hun ble født i uke 25, men er tre år nå.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 ups!!! trodde det sto blodoverføring!! sorry:( men møtte noen på nyfødt inntensiven som hadde blodforgifting, og deres baby klarte seg kjempefint!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 det går helt sikkert bra! masse lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå