Gå til innhold

Tisser hele tida!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei uke igjen til termin, og nå er jeg så lei av å tisse hele tida! Jeg mener mins thver time! Litt sjeldnere på natta, men ikke uvnalig at jeg er oppe 4 - 5 ganger... Flere som har det sånn? Kan jo håpe det er fordi babyen er så langt nede at den snart har tenkt å komme ut da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, begynner å bli veeeldig plagsomt. Men hvis det betyr at babyen ligger så langt nede at den kommer snart så skal jeg heller leve med det :P Men jeg må ned to etasjer hjemme når jeg skal på do om natten og det er ekstremt slitsomt :/

Skrevet

Ååå, jeg signerer denne ja!! Er så lei av den tissninga på natta at jeg holder på å bli gal altså!!! Greit på dagtid, da er jeg våken likevel, men alle avbruddene på natta er galskap.. jaja, 14 dager igjen, snart over og vel verdt det;o)

Skrevet

Signerer den!!! Har så mye som 64 dager igjen ennå jeg da, men er like mye på do som deg ser jeg!=)

Det verste er når det kjennes ut som om blæra er sprengfull, og så kommer det bare en liten skvett. Knapt nok til å fukte papiret! Hehehe!=P

Skrevet

ja tisser heile tida.... men det er jo lettere å plukke opp ting fra gulvet og da.... så babyen ligger nok litt lengere nede her og... 3 uker til tul

Skrevet

Hei hei.

kjenner meg sååå igjen. Skjønt jeg har hatt det sånn i hele svangerskapet. Ja faktisk merket jeg at jeg var gravid fordi jeg måtte så ofte på do - 3-4 dager senere testet jeg positivt. Her er det tydelig vis hormonelt...

På det værste kan jeg tisse så ofte som hvert 15 min. Om natten klarer jeg å holde meg max 1.5 time.

gruer meg for å legge meg...

Får dessuten mareritt hele tiden, nettop fordi jeg er så trøtt å må holde meg i søvne.

Godt å tenke på at det bare er 17 dager igjen til ks...

Sist jeg fødte opphøret hyper-tissingen med en gang. En skikkelig befrielse! :-)

Skrevet

Høres ut som meg, gruuuuuuuuuusomt, er så lei nå..

Jordmor sa kroppen kan gjøre det for å forberede oss på våken netter. Blir luksus å stå opp med lille hver 2time å amme enn å tisse hver time, utrolig kjedelig og meningsløst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...