Vårenzia Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har ei uke igjen til termin, og nå er jeg så lei av å tisse hele tida! Jeg mener mins thver time! Litt sjeldnere på natta, men ikke uvnalig at jeg er oppe 4 - 5 ganger... Flere som har det sånn? Kan jo håpe det er fordi babyen er så langt nede at den snart har tenkt å komme ut da:)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jepp, begynner å bli veeeldig plagsomt. Men hvis det betyr at babyen ligger så langt nede at den kommer snart så skal jeg heller leve med det Men jeg må ned to etasjer hjemme når jeg skal på do om natten og det er ekstremt slitsomt :/
wini Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ååå, jeg signerer denne ja!! Er så lei av den tissninga på natta at jeg holder på å bli gal altså!!! Greit på dagtid, da er jeg våken likevel, men alle avbruddene på natta er galskap.. jaja, 14 dager igjen, snart over og vel verdt det;o)
*~2barnsmamma~* Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Signerer den!!! Har så mye som 64 dager igjen ennå jeg da, men er like mye på do som deg ser jeg!=) Det verste er når det kjennes ut som om blæra er sprengfull, og så kommer det bare en liten skvett. Knapt nok til å fukte papiret! Hehehe!=P
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 ja tisser heile tida.... men det er jo lettere å plukke opp ting fra gulvet og da.... så babyen ligger nok litt lengere nede her og... 3 uker til tul
Fugl Phøniks Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Hei hei. kjenner meg sååå igjen. Skjønt jeg har hatt det sånn i hele svangerskapet. Ja faktisk merket jeg at jeg var gravid fordi jeg måtte så ofte på do - 3-4 dager senere testet jeg positivt. Her er det tydelig vis hormonelt... På det værste kan jeg tisse så ofte som hvert 15 min. Om natten klarer jeg å holde meg max 1.5 time. gruer meg for å legge meg... Får dessuten mareritt hele tiden, nettop fordi jeg er så trøtt å må holde meg i søvne. Godt å tenke på at det bare er 17 dager igjen til ks... Sist jeg fødte opphøret hyper-tissingen med en gang. En skikkelig befrielse! :-)
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Høres ut som meg, gruuuuuuuuuusomt, er så lei nå.. Jordmor sa kroppen kan gjøre det for å forberede oss på våken netter. Blir luksus å stå opp med lille hver 2time å amme enn å tisse hver time, utrolig kjedelig og meningsløst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå