Mc Mum Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er det noen av dere som er på overtid som har drukket den teen??Har hørt at den ofte kan være med på å sette i gang fødselen litt tidligere...?? Litt nysgjerrig ,for jeg har termin 3 januar,og har egentlig ikke så veldig lyst til å fremprovosere en tidligere fødsel:-)
line_n & sara Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 den setter ikke igang fødsel, den hjelper livmor til å trekke seg sammen.. lakrisrot te er det man anbefaler når man går over termin, bringebærblader bør man begynne med i det siste trimesteret! hvis du er redd for overtid, er det bare å ta akupunktur! går du til en flink terapeut, vil ikke det sette igang fødsel for tidlig, heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå