Gå til innhold

Overtidsdamer og bringebærblad-te....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som er på overtid som har drukket den teen??Har hørt at den ofte kan være med på å sette i gang fødselen litt tidligere...?? Litt nysgjerrig ,for jeg har termin 3 januar,og har egentlig ikke så veldig lyst til å fremprovosere en tidligere fødsel:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den setter ikke igang fødsel, den hjelper livmor til å trekke seg sammen..

 

lakrisrot te er det man anbefaler når man går over termin, bringebærblader bør man begynne med i det siste trimesteret!

 

hvis du er redd for overtid, er det bare å ta akupunktur! går du til en flink terapeut, vil ikke det sette igang fødsel for tidlig, heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...