Gå til innhold

Trenger psykisk hjelp her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vet ikke om dere lider av samme problem,MEN.... jeg skal ut til helgen å gleder meg kjempe mye(er ikke ute så ofte leger).

Problemet er at når jeg gleder meg så mye som nå, ender det som nedtur utpå byen, et glass vann og taxi hjem.

 

Trenger tips for å ikke glede meg så mye, slik at det heller blir opptur på byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en 5/7 mens du spakkler og stæsjer deg. I form når du går ut døra da, sjøh :))

Skrevet

Styr unna mye blandings og shot'er tidlig på kvelden! Dans masse:-))

Skrevet

Har lurt på hvor du ble av, du som pleide å krangle så mye på skravle. Flott at du er havnet i ditt rette element! Prøv vorspiel med musikk fra ungdommen, da bør det bli bra.

Skrevet

Mitt råd til deg er å ta bilen, ett glass vann og taxi? Bortkastet.

Skrevet

Forstod det heller som at hun var redd for å "ta av" før kvelden var omme;-)

Tror ikke hun hadde tenkt seg ut for å ta seg et glass vann....

Skrevet

Om det viser seg at det er kjedelig på byen og du ikke vil hjem, drikk uanstednig mye, så blir alt gøy uasnett! Om du er sjelden på byen, så spiller det liten rolle hva du har bedrevet når dagen derpå kommer. Dans mye! Det er det eneste som er gøy med å gå på byen uansett! Tror jeg skal ut og shake litt ass i helga selv ;-) Du kan gå ut med meg. Er til tider ganske festlig ;-)

Skrevet

He he, leser du sug luts innlegg lengere ned forstår du problemet jeg har hatt det siste he he=)

Skrevet

Ikke alltid anonym henger med he he. Klart jeg ikke drar ut på byen for å drikke vann.........

Skrevet

Da må jeg vel ta båten da skal jeg til deg....."kremt" vi må få et kranglemøte i oslo snart=)

Skrevet

Stemmer det ;-) 2 timer i sjøvann og billig drikke, så er du her!

Krangletreff i oslo ja! Å, ser det for meg; hotellrom, barnefri og tigerstaden.. For en fest det hadde blitt! Men....jeg blir fryktelig frekk (ærlig) og kranglete i fylla, så er ikke sikkert dere hadde hatt det noe moro sammen med meg ;-) hehe

Skrevet

Da skal jeg være med også....

 

Jeg er lett å ha med å gjøre, alltid ren (bruker Sterilan) men kan være veldig høyt oppe!

Skrevet

Du vil ikke vite hvordan jeg blir i fylla.....egentlig er det så lenge siden så jeg husker nesten ikke, men hører jo fra folk rundt meg he he

Skrevet

Kom med en dato da! Jeg foreslår lørdag 19 januar! Da er julerushet over og de fleste har fått lønn etter julas pengesluk!

 

Jeg er med! :-)

Skrevet

Etter siste festen jeg var med på, hadde jeg så nerver dagen etter:-(

Krangla så busta føyk med bestisen til mannen min, og smakk til en fyr som klådde meg på puppen.....

 

Dagen derpå var ikke så kul, da vi overnattet hos bestisen og kona. Kjedelige vibber i lufta:-(

Har skværet opp nå da...

 

SÅ...jeg kan også bli litt, hva skal jeg si, hissig i fylla!

Skrevet

Men det er jo så leeeenge til! Nå har jeg laget en egen tråd for dette ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...