Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nett kommet hjem etter å ha vært hos legen :)

har termin 4 november (2 dager til) med 2ndre mann..

1 cm åpning!!!

detta må da bety at lillgutt kommer snart sant? hehe.. gikk 9 dager over tiden men første og håper jo det ikke skjer denne gangen helle

kom ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt 3 cm åpning siden tirsdag ihvertfall ble skjekka da. og ennda er det ingen fødsel på gang bare masse kynnere som ikke fører til noe ennå.håper også jenta mi kommer snart begynner å bli litt fustrert her. har termin den 7 november. begge mine 2 barn har blitt født for tidligt,men ikke tredjemann nei.

Skrevet

eg har 2-3cm åpning, moden og mjuk...har eg vore i ei uke nå...

så han kan forsatt klore seg fast der inne ei stund til desverre :(

Skrevet

Hadde 1cm åpning og var myk på onsdagnår jg var på akkupunktur og på kvelden gikk slimproppen...

Skrevet

ikke for å ta motet fra deg men vennina mi gikk med 1-2cm åpning i nesten 4 uker.

men du har jo ikke lenge igjen til termin:)

Skrevet

Ikke for å ta motet fra deg, men jeg hadde 3 cm åpning da jeg var 33+4. Da stoppet de fødselen, men jeg fikk likevel beskjed om at jeg kunne føde når som helst. Likevel kom ikke jenta vår før jeg var 39 + 3. Men nå er det ikke lenge til du har temin da, så lenge igjen er det ikke uansett!! Krysser fingrene for at det skjer snart!! Lykke til.

Skrevet

har enda ikke tegn til rier så han holder seg nok der inne en god stund :S

får ta det som et kompliment jeg da :)

får ta meg et nyp med samboer og håpe på noe mer :P

Litt vanskelig for han syntes det ble litt ekkelt når han hørte det var en åpning inn til babyen :P hehe..

får ta meg en joggetur rundt gatene her oppe så kanskje det skjer litt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...