Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hadde jeg hatt sjukt barn oftere hadde jeg havna i gjeldsfengsel for overdreven netthandel. I går fikk jeg min elektriske lusekam, det er da i hvert fall fellesnytte i god sosialistisk ånd. Ja, vi er et sjukt hus, men lus har vi i alle fall ikke. Nå må jeg leke med Playmo for ikke å få sparken.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Sug lut, jeg har den samme erfaringen som deg, selvom jeg da har endt opp med andre elektriske artikler enn lusekam da he he......
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 AHA, har du forstått hva du skal bruke dem til, da??
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Egentlig ikke.......noen står det kjøkken på ,men har en super funksjon til andre ting, mens private ting.....er det så mange knapper på nå for tiden slik at jeg endte med å kjøpe en slik fjernkontroll som skal styre alt. Problemet er bare at ikke bare de private tingene som starter, men tv,dvd,steroen,vifta på kjøkkenet og boblebadet.....fjernstyrte bilen til barna og tilog med bilen.... så vet ikke helt hva jeg skal mene om den fjernkontrollen da uten å måtte skti av sikringen i huset hver gang jeg har alene tid "ler" Sliter litt nå=)
prekæs Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Sjuk unge og ny jobb. og mann som ikke kan ta seg fri hver gang. Hadde noen sett guttungens kosthold i går, hadde jeg blitt meldt til barnevernet. Og en ting til. (detter bør jeg vel muligens ikke si høyt, men skitt au) HADDE JEG VISST DETTE HADDE JEG AMMET UNGEN LENGRE ENN 18MND. SÅNN I TILFELLE MM HADDE BESKYTTET MOT SYKDOM. Det positive er at den lille propellen endelig har tid til å kose på fanget igjen.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg ler meg ihjæl, er det mulig? Så en liten hyrdestund er akkompagnert av kjøkkenvifte og Kenwood?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Utrolig hva pioneer klarer har jeg funnet ut. Da skal du se hvordan juletidene er utenfor her.... Slår på fjernkontrollen så er det regne disco utenfor. Godt at nabobarna tror det skal være slik=)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Kosthold, hva er det? To marshmallows, tre bamsemums, tre-fire pepperkaker, og en bringebæris. Heldigvis var hun litt "oppe" på sein ettermiddag og spiste pastasaus.
prekæs Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Hysj. En liter eplejuice og is og "dau" cola...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 En bit banan (ikke si jeg ikke har prøvd), en pannekake med sukker. Saft og saft og saft. Skikkelig sikringskost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå