*Askepott og hjelperene * Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Da kom mensen igjen etter å ha brukt P-spøryta, joda trodde jeg... Men hva i huleste er det som kommer ut av meg,er jo brunt,huff ser jo ut til at det kommer fra feil plass spørr du meg hehe.... Hva kan det være??? Beklager ekkle detaljer
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Det er som hun sier over her, gammelt blod. Mange opplever at det kommer utflod som er mer brun i fargen på slutten av en mens periode. Om dette er første dagen du har mensen etter bruk av p-sprøyte, så blir nok fargen friskere utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå