Gå til innhold

Æsj! hva er dette?


*Askepott og hjelperene *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mensen igjen etter å ha brukt P-spøryta, joda trodde jeg...

Men hva i huleste er det som kommer ut av meg,er jo brunt,huff ser jo ut til at det kommer fra feil plass spørr du meg hehe....

Hva kan det være???

Beklager ekkle detaljer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som hun sier over her, gammelt blod. Mange opplever at det kommer utflod som er mer brun i fargen på slutten av en mens periode. Om dette er første dagen du har mensen etter bruk av p-sprøyte, så blir nok fargen friskere utover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...