Gå til innhold

All I want for christmas is my two front teeth...

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei.. eg innrømme det...

no har eg funne fram jule-spillelista min her på maskin..!

ja, vi tenner våre lykter når det mørkner...

jøsses, så koselig!! blir helt rørt inni meg! flere jula er en helt fantastisk tid for?

:):):):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her går det i putti plutti pott:)

har ikke funnet frem de andre jule cdene enda

Skrevet

har rippa inn alt av julemusikk eg har, + lasta ned en god del fra nett, så har alt i en spilleliste :) kan høre på når eg vil da :)

Skrevet

He he....satt og tenkte på å finne fram julecd`en når jeg kommer hjem. Her har det snødd i natt, så alt er så og si hvitt (er ikke mer enn 1-2 cm da) Fikk litt julestemning når jeg så snøen.

Er veldig glad i jula, men passer på å ikke begynne for tidlig, for da blir jeg bare lei!

Så cd`en kommer nok ikke fram før på desember. Ikke noe annet julepynt heller! Det eneste vi har begynt med er julebrusen:) Den brune, vel og merke!!!!

Skrevet

her er bare julebrusen rød...

eg miste ikke julestemninga eg :) aldri!

bruke å ha kjøkkenet i jul når 1 des kommer, med gardiner, advents-stake og julestjerna :) å julemusikk.. døgnet rundt :):)

18 des, etter sv.mors bursdags-selskap, da tar vi alltid juletreet fram, det gjør vi hvert år :):)

å, glede meg sånn til jul!! blir så gøy å se mini kordan han vil like seg :) han va no i hundre når vi pakka inn julegavan :) (har pakka inn dem osm skal bort, skal reise på søndag, så da tar vi med det samme emd de gavene som skal dit)

Skrevet

Den sangen "All I want for christmas is my two front teeth" hvem er det som synger den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...