lenej :o) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 okei.. eg innrømme det... no har eg funne fram jule-spillelista min her på maskin..! ja, vi tenner våre lykter når det mørkner... jøsses, så koselig!! blir helt rørt inni meg! flere jula er en helt fantastisk tid for? :):)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 her går det i putti plutti pott:) har ikke funnet frem de andre jule cdene enda
lenej :o) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 har rippa inn alt av julemusikk eg har, + lasta ned en god del fra nett, så har alt i en spilleliste kan høre på når eg vil da
trøndermamma Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 He he....satt og tenkte på å finne fram julecd`en når jeg kommer hjem. Her har det snødd i natt, så alt er så og si hvitt (er ikke mer enn 1-2 cm da) Fikk litt julestemning når jeg så snøen. Er veldig glad i jula, men passer på å ikke begynne for tidlig, for da blir jeg bare lei! Så cd`en kommer nok ikke fram før på desember. Ikke noe annet julepynt heller! Det eneste vi har begynt med er julebrusen:) Den brune, vel og merke!!!!
lenej :o) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 her er bare julebrusen rød... eg miste ikke julestemninga eg aldri! bruke å ha kjøkkenet i jul når 1 des kommer, med gardiner, advents-stake og julestjerna å julemusikk.. døgnet rundt :) 18 des, etter sv.mors bursdags-selskap, da tar vi alltid juletreet fram, det gjør vi hvert år :) å, glede meg sånn til jul!! blir så gøy å se mini kordan han vil like seg han va no i hundre når vi pakka inn julegavan (har pakka inn dem osm skal bort, skal reise på søndag, så da tar vi med det samme emd de gavene som skal dit)
polarn & pyrene Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Den sangen "All I want for christmas is my two front teeth" hvem er det som synger den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå