babyboble Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg er nå på min 6 dag etter siste pergotime. Og har hatt skikkelige smerter i går og litt bedre i dag. Dette forsto jeg som at det var fordi eggene ble "lagd" eller hva jeg skal kalle det. Og at de da skal slippes etterpå (eggløsning) Kan det skje at de ikke vil slippes? At jeg ikke får noen eggløsning? Jeg får kun svake positive tester på el testene. Jeg blir så drittlei for og si det mildt. Selvom det var drit vondt i går så tenkte jeg jo at det var for en god grunn og hadde god tru på at da er det el snart. Ifølge bruksanvisningen på pergoen skal jeg ha el mellom i går og til Tirsdag, så jeg har jo noen dager igjen, men nå gir jeg snart opp hele el testen. tempen er også rar så vet ikke hvordan jeg skal tyde den. Vært slik denne uken: Mandag 36.07 Tirsdag 36.16 Onsdag 36.13 Torsdag 36.36 Fredag 35.99
babyboble Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 Ingen som vet? Beklager maset.
kattungen Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Kan dessverrre ikke svare deg nøyaktig. Men fikk høre da jeg selv var til utredning at friske egg ikke er en garanti for vellykket eggløsning. Noe kan gå feil i selve prosessen, f. eks at egget ikke kommer frem, blir sittende fast, bruker for lang tid el. Kan jo hende jeg har misforstått noe, så ikke ta dette for god fisk. Temping har jeg ikke peil på.
babyboble Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Takk for det. Da vet jeg jo at det kan forekomme slik jeg trodde. Håper ikke det men. Snilt av deg og svare.
stellabella Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hei babyboble, hos meg var det slik at jeg hadde stor eggoppsamling unten eggløsning da jeg prøvde å bli gravid for en del år siden. I mange måneder gikk jeg med krampaktige smerter i magen/underlivet, ble jo heller ikke gravid...så gikk jeg til gynekologen og på ultralyden kunne man se alle de eggene som bare "hang fast". Måtte ta en hormonkur og så kom den vanlige syklussen tilbake igjen og jeg ble gravid! Gå til gynekologen, det er kun han/hun som kan gi deg et endelig svar - lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå