Gå til innhold

Hva foretrekker dere? Vår, sommer, høst eller vinterbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen meninger om når på året det er best å få barn? Kjenner jeg ikke vil ha barn på sommeren, heller sen høst, vinter eller vår.... Noen andre med meninger her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to vinterbarn så jeg vet ikke av noe annet :-) Men, jeg syns det har vært veldig kjekt da. For da er de i en fin alder når sommeren kommer :-)

Skrevet

Sen Vinter eller vaar for da er de ganske store foer de maa inn i skikkelige vinterklaer og aklt det styret det medfoerer :)

Men her nede ville jeg hatt tidlig hoest slik at man kan hha barnet ute i det heletatt.

Skrevet

Vinteren - på nyåret pga av at de da blir eldre ved skolestart. Da begynner de på skolen når de er seks og et halvt år. Seks mnd eller mer er lang tid når de er så små. Mener å ha lest at de som er født tidlig på året ofte har bedre skoleprestasjoner nettopp fordi de er eldre når de starter på skolen første gang.

Skrevet

har vårbarn og synes det var en fantastisk vår og sommer!

Skrevet

Har ei sommerjente og synes det var veldig greit. Hun hadde da blitt litt stor før vinteren og kulden slo inn for fullt.

Skrevet

Fra Januar til mai er best jeg :)

Skrevet

Jeg har ei jente som er født i desember og en gutt som er født i mai.

Om en ser bort i fra det med at jenta blir ganske lita når hun begynner på skolen syns jeg det var best å få i desember. Altså på vinteren...

Samtidlig er det jo veldig praktisk å få på høsten slik at en har permisjon frem til bhg start....

Så om vi får det til å klaffe tror jeg vi må satse på en september/oktober unge neste gang:-)

Skrevet

Snuppa her kom i beg. av februar men det optimale jeg synes er april-mai. da er snøen og vinteren borte her i oslo område og de er større når de skal begynne å ha på seg mer uteklær. lettere da å kle på synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...