Gå til innhold

vondt i magen..bekymret


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i de siste dagene vært utrolig plaget med smerter i magen,helt nede i magen liksom. Merker ikke særlig til det når jeg sitter,men så snart jeg legger meg flat eller går er det drit vondt...hva kan dette være?=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si men du bør ringe JM/Føden hvis du er redd!!

Skrevet

Jeg får innimellom EKSTREMT vondt i magen. Nederst på den ene siden. Stråler over i ryggen og. Første gangen ble jeg drit redd. Men etter å ha fått vært på do løsnet smertene. Går og gruer meg til at det skal bli vondt hele tiden, fordi det er helt for j***g. Snakket med legen om det og han sier det er tarmene... De ligger i unaturlige slynger inni kroppen (oftest på venstre side) og ved litt luft eller liknende eller at ungen snur seg kan det presse på nerver osv...

 

Hadde ikke sånt sist, men det er visst vanlig med en del smerter i tredje trimester....

 

Kan og være leddbånd/muskler som er i ferd med å briste pga barnets økte størrelse. Men er du bekymret, så ring lege eller føden å forklar!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...