Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 jeg har i de siste dagene vært utrolig plaget med smerter i magen,helt nede i magen liksom. Merker ikke særlig til det når jeg sitter,men så snart jeg legger meg flat eller går er det drit vondt...hva kan dette være?=/
*1+1=2 små* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 vanskelig å si men du bør ringe JM/Føden hvis du er redd!!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg får innimellom EKSTREMT vondt i magen. Nederst på den ene siden. Stråler over i ryggen og. Første gangen ble jeg drit redd. Men etter å ha fått vært på do løsnet smertene. Går og gruer meg til at det skal bli vondt hele tiden, fordi det er helt for j***g. Snakket med legen om det og han sier det er tarmene... De ligger i unaturlige slynger inni kroppen (oftest på venstre side) og ved litt luft eller liknende eller at ungen snur seg kan det presse på nerver osv... Hadde ikke sånt sist, men det er visst vanlig med en del smerter i tredje trimester.... Kan og være leddbånd/muskler som er i ferd med å briste pga barnets økte størrelse. Men er du bekymret, så ring lege eller føden å forklar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå