EjliSAnnE Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei! Tok nå nettop en slik test ettersom jeg er i syklusdag 40, er usikker på IKM siden jeg sluttet på P-ring i august... Det kom raskt en strek i kontrollvinduet, etter 4 min var det en svaaaaak rosa strek i testruta hmm.... Blir bare spekulasjoner av dette. Neste test skal tas på morgenurin dersom ikke tanta kommer først. Jeg vet jo også at dersom jeg er gravid må det ha skjedd for akkurat 14 dager siden, da vi ikke har hatt den "heftigste mnd" på soverommet.
EjliSAnnE Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 Måtte dra ut og kjøpe meg en claer blue og den viser et litt tydeligere positivt resultat. Så da tør jeg håpe...men huff, det er tidlig enda.
orkide75 Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 så spennende:) da er du jo gravid lanskje? ett kryss er jo ett kryss:) har du lagt ut bilder av testene?
EjliSAnnE Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Hei igjen:) Nei, har ikke lagt ut bilde av testene.. Skal teste en gang til på morgenurin i morgen
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 tror d er på tide med et gratulere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå