jente30L Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 svigermor er 45 år.... og nå har hu blitt sammen med en på 31..... sambo synes det er pinlig..... han er 27;)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Hehe..jaja,sikkert kjekt å få en "stefar" som bare er 4 år eldre da:p
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Vi er litt snare til å dømme.. kan godt hende at hun faktisk har følelser for han og omvendt.. man kan ikke ta alder i betraktning da.. alderen er bare et tall..
mor.monsen Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Tanta mi er 47 å er sammen med en på 31.. de er så forelska attere.. La dem kose seg. Kan skjønne at det er sært for samboern din da. Tar nok litt td å venne seg til.
Athina' Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Synes der er helt heftig jeg da :-) Hun er sikkert en knall dame og fortjener å være lykkelig :-) Har selv vært gift med en yngre mann, og bf er også yngre - man alderen har jo ingen betydning, der har jo med kjemi å gjøre og om man er på samme plan i livet :-) La dem leke og være lykkelig sier jeg bare .... :-)
Happy H Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Så kult då, heldig ho som har funnet seg en ung sprek=)hehe men eg skjønna samboeren din godt at han syns d e flaut. mi "stemor" e 8år eldre, va ikkje akkurat kult d heller i starten, men men,man venne seg til d meste.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Skjønner at noen syns sånn er flaut/ekkelt/kjipt/vanskelig, men kjærlighet kjenner ingen alder... De er voksne, og må få gjøre som de vil... For meg er alder bare et tall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå