hurraa Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er det deg, din partner eller gjør dere det i lag? Her i huset er det bare meg som tar initiativ og gjør slike ting, og er drittlei. Som f.eks.da jeg beiset platten ute i sommer, da tok sambo seg en øl og gikk til naboen. Å hjelpe til, nei det gidder han ikke. Vi har det jo fint som det er.
**Frøken84** Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 her er det jeg som bestemmer hvordan det skal se ut og sambo gjør det;0)
*FiskeLine* Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Begge to :-) Men skal det malast noko, får han ikkje lov, hehe, det er mitt område :-) Men vi er begge med på når vegger skal rivast, og settas opp nytt, og golv leggast :-) Kjøpte eit eldre hus for nokon år sidan, så det har blitt ein del oppussing ja :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Nå kjøpte vi i sommer, så har drevet med oppussing siden. Vi deler på arbeidet, så langt det lar seg gjøre...Nå er det mest han som maler (lister) mens jeg sliter med norsk lekser...(tar studiekompetansen på kveldstid...) Skulle ønske han ikke hadde så sterke meninger ift farger og interiør , for vi har til tider veldig sprikende meninger:-) Men vi finner no ut av det :-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 sambo... desverre:( han skal jo ha en mening om alt, men ikke noe mening selv! føler jeg bor i et prosjekt, der alt er halv ferdig. får ikke rydda orntlig, for vi har så mye dritt som sambo ikke vil kaste, har en kjeler som vi ikke får brukt pga. søppel. har ikke vært nede der å vaska på over et år! kommer ikke til noen steder! hvorfor kan ikke bare jeg ta over innkjøp av nye ting? kan jo ikke bli så ille???
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 her er det gubben som tar seg av sånne snekkerting.. fordi han er tømrer.. jeg tar alt av maling...
trollmamma Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Me har ein veldig grei løsning synst eg Han gjere alt av grovarbeidet -snekkring, muring, flislegging etc. Eg tar malearbeidet og velger farger og er "prosjektleiar" hehe. Det er fordi eg ser lettare korleis det er lurt at ting skal vere og har "visjonane" klare hehe Men eg er motakeleg for input altså, så han får lov å være med å bestemme
LadyLuck & Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 jeg planlegger og velger farger etc, og inen jeg er ferdig med det, er han lei av å vete, og gjør resten selv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå