Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 ...våknet med prikker på magen i dag. Utslett? Noen som vet hva det kan komme av? Har ikke brukt nytt vaskemiddel, ei heller ligget i nyvasket sengetøy. Ikke har jeg brukt ny såpe heller. Noen som har en ide om hva det kan være? Blir takknemlig for svar, hvis noen har ide! Hilsen Prikkfrøken Pelin
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 så rart, jeg og! aner ikke hva det er.. mine klør av og til, gjør dine?
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Går de bort når du klemmer på de, eller er de fortsatt like? Ring legen din og hør. IKKE for å skremme deg men... Svigerinna mi hadde det. Hun hadde mistet så å si alle blodplatene sine og kroppen begynt å blø. Hun fikk utslettlignende prikker på magen som ble større og større. Hun måtte på sykehuset og få blodplateoverføring.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg vet egentlig ikke..hehh.. Kan ikke si at jeg synes de klør direkte, men jeg klør jo på magen innimellom lissom.. De er røde og små, men mange - ganske tett og ganske tydelig. Underlig..
TinaP Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 PelinMedJanuarknøtt: Har dine prikker gått vekk? Jeg har også fått bittesmå røde prikker på magen. Hadde vært kjekt å vite om de går vekk. Jeg er 35+6
Teltpluggen Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=24008 Noe slikt kanskje? I såfall KAN det være svangerskapskløe. Kan være lurt å ta en telefon til legen for å få en diagnose på det. Har slik kløe på hele kroppen selv, og det er PLAGSOMT. Ufarlig.. Men PLAGSOMT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå