PinkBabyDoll Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Fruktsalat var en slager i ettårsdagen til datteren min Oxo hadde vi boller og bursdagskake (gulrotkake)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 vi hadde et uformellt koldtbord, med vanlig pålegg og litt ekstra som karbonader, eggerøre laks osv.. helt enkelt.. alt stod på kjøkkenet og folk tok det de ville selv, også satt alle rundt langbord i stua.. velidg greit! hadde det jo i lunsjtiden(13) så følte det ble unaturlig med middag
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 lagde fruktsalat til gutten min, han var stor fornøyd! mamma hadde lagd kake til barna som var innvitert, men den brydde han seg lite om! kaffe og kake til de voksene
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 det var fruktsalat med vanilje yoghurt! kjempe godt!
kajak&Daniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Det blir andre unger fra 11-15 mnd med foreldre.
LadyLuck & Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 frukt er alltid enslager hos må barn, om det er i fruktsalat eller bare oppskåret frukt på et fat. Hvetebller går også greit. I bhg derjeg jobbet før, pleide de minste (de som fylte ett) Å ha hveteboller (uten noe på) saft/juice og frukt. til de voksne er det jo bare å ha noe til å ha på bollene og kaffe.
kajak&Daniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 kaffe ja.... tror du det holder med pulverkaffe? Verken jeg eller samboeren drikker kaffe, og har verken kaffetrakter eller kaffekjele.. Er det samme hvilken pulverkaffe jeg kjøper i så fall? Jeg har ikke noe peiling på kaffe da det eneste jeg bruker det til er til sjokoladeglasur..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Jeg skal ha pølser, sjokoladekake og geletog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå