Glorie Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har en gutt på 2 1/2 år som skal ha seg nye vintersko. Lurer på hvilke erfaringer du har?? Hvilke er best?+ Har vært veldig fornøyd med elefanten sine, men de selger de visst ikke i Norge lenger.
☆Monkey Business☆ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Vi har kjøpt Ecco og er veldig fornøyd:)
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Eldste vår har hatt Ecco i to vintre nå, og vi er veldig fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå