simsalabima Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei! Vet det har vært mange innlegg ang søvn her inne i det siste, men jeg trenger råd allikevel.. Please.. Jenta vår er 8 uker. Jeg klarer ikke legge henne om kveldene. Om dagen sovner hun av seg selv i senga si, men om kveldene nekter hun! Jeg har prøvd å hysje henne i søvn, men hun hylskriker, og jeg klarer ikke å høre på at en så liten baby skriker sånn.. Det enner alltid med at hun får sove sammen med meg i min seng:( Men hva skal jeg gjøre da? Jeg trenger råd fra andre som har noen idee om hvordan jeg skal få dette til? Jeg prøver å skape rutiner med bad, mat litt sang og så i seng. Men neida hun nekter.. Tusen takk for mange svar...
simsalabima Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 Dytter litt jeg.. Hva hadde dere gjort?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Det er sikkert mange som er uenige med meg her men jeg ville latt henne sove sammen med meg en stund til jeg, og prøve igjen senere om hun er klar for å ligge alene om noen uker. Hun er jo så liten ennå, de finner jo ikke døgnrytmen sin før de er rundt tre-fire måneder, så det er ikke noe vits i å stresse med det når de er så små. La henne ligge inntil mammaen sin til hun føler seg trygg nok er ihvertfall mitt råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå