kajak&Daniel Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Lillegutt har fått vannkopper. Det begynte med kviselignende nupper i går, og i dag har de blitt væskefyllte.. Det er ikke så mange enda, kanskje 5 stk, og han er i fin form, og har ikke noe feber. Han hadde bursdag i går som vi har planlagt å feire i morra. Jeg vet jo ikke hvordan formen hans er i morra, men siden han har vært som vanlig både i går og i dag, så tenker jeg jo at han sikkert ikke blir så syk til i morra? (avlyser jo selvsagt om han blir dårlig da!) Jeg har sagt i fra til de som er bedt om at han har vannkopper, og de som har svart har sagt at de gjerne kommer allikevel. Så burde jeg bare satse på at han forblir i bra form og forberede selskap i morra eller bare avlyse det?
sveis Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Sats på at formen er like bra i morgen, og hvis den ikke er det så avlyser du heller da. Så små barn pleier jo ikke å bli så syke når de har vannkopper.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hold selskapet du. En 1-åring bryr seg ikke så mye likevel. Fordi om han er litt slapp, så kan det jo være godt for ham å "se litt folk"..... -Husker mine kjedet seg da de hadde det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå