Gå til innhold

Ang. et innlegg på skravle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant et innlegg på skravle, flere av dere har sikkert lest det og kanskje kommentert det..

http://www.barnimagen.com/forum/thread/10797892

Det er om smertestillende og fars meninger om dette.. En mann har blitt med i diskusjonen og jeg synes egentlig litt synd på han :-) Det er ikke lett å diskutere med noen hormonbomber som vi er for tiden!!

Men synes den tråden var litt morsom, så ville bare legge den ut her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært en av de som har svart på dette og jeg reagerte bare veldig på at han begynte å dra inn hvor synn det er på gutta våres når vi sier at gutter IKKE har noe å si på smertelindring!

En ting er at gutten min spør hva jeg har lyst til å bruke og sier tankene sine om det MEN at jeg må "spørre om lov" eller får beskjed at jeg må føde mest mulig naturlig er idiotisk(jeg gjør det om jeg klarer).

Skrevet

Er helt enig med deg!!!!

Min kropp, jeg føder, jeg bestemmer!!

Tror han Arthur tenker seg litt om før han begynner å diskutere med hormonbombene her inne en gang til, hehe...

Likte forresten det ene forslaget om at mannen skulle ligge i en køyeseng over damen, med en snor festet til ballene som kvinnen drar i hver gang en rie kommer, hehe... SIer IKKE at alle fortjener det, bare de mannfolka som har så sterke meninger og må uttale seg om dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...