Gå til innhold

Idag er Junior hjemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter virkelig med å lever ham til barnehagen før saken har blitt tatt opp med ped.leder mandag. Har en opplevelse av at følelsene mine er ekstra såre pga bekymringen, og da vil jeg helst passe på at gutten har det bra sammen med meg.

Lurer litt på om jeg får noen tilbakemelding fra styreren i barnehagen etter mailen jeg sendte henne igår. Etter deres tidligere unnvikelsesmanøvre er vel ikke det særlig sannsynlig.

Det var et velkomment forslag at Junior kunne leke sammen med fetteren hos besteforeldrene idag. Fetteren har planleggingsdag i sin barnehage, så da er han hos naboen mens pappaen er på jobben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen.

Jeg skjønner deg så godt. Man kan jo alltids håpe at styrer responderer, men ser at du ikke har store forhåpninger om det, nei. Men vi får håpe at det blir forbedringer etter møtet på mandag.

La gutten din kose seg med fetteren sin i dag, håper virkelig det blir bedre!!

Skrevet

Forstår godt at du ikke har lyst til å levere han i barnehagen.Han får sikkert en fin dag sammen med fetteren sin, godt for han også med en anderledes dag :)

Får håpe at ting løser seg etter møtet,og at du igjen kan være trygg på at Junior har det bra og blir fulgt opp.

Klemmer til deg

Skrevet

Unskyld at jeg snakker om megselv nå,men Dritgreigutten er også hjemme i dag... en hver grunn til å holde ham hjemme taes imot med takk kjenner jeg.... han er bare litt pjuskete i pelsen og snørrete i nesa, men jeg syns også det er bedre å ha ham hjemme for tiden. Det er ikke så lett å bare hente en unge fra skolen når man vil (særlig ikke når jeg ikke har bil), men han skal nok få være mye hjemme frem mot jul... jeg orker ikke tanken på at han skal ha vondt i brystet og være "lei seg nesten hele tiden". Da er det koseligere å ha ham hjemme!!!!

Skrevet

Dritgrei, det er vel ikke blitt sånn at man ikke kan snakke om seg selv her inne....håper jeg......, for det er vel igrunn det vi gjør hele gjengen;-)

Synes det er fint at dere holder gutta deres hjemme, om det føles riktig. Bedre å ha være sammen med dem selv enn å sende dem i løvens gap! Kos dere, med god samvittighet:-)

Jeg er også hjemme idag med lille rosa og pappan og vi storkoser oss:-) Akkurat nå sitter de i badekaret og spruter vann, på det nyvaskede badet, men pytt pytt, det er jo bare vann!

HA EN SUPER DAG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...